Fri frakt over 2000,-

Kjøpsvilkår

Foretaksinformasjon

927586924, Sjøsprøyt AS

Kontaktdetaljer: Fjordgata 26, 47 62 86 87 , post@sjosproyt.no

Produktinformasjon og pris

Produktinformasjon Kortfattet info om hver vare får du på produktsiden til hvert enkelt produkt. Ønsker du utvidet info, henviser vi til katalogene for hver enkelt leverandør. Disse finner du i vår meny.

Du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss på epost eller telefon for spørsmål av noe slag også.

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

  1. Ekspedering av ordre
    Lagerførte varer blir pakket og sendt innen få dager. Bestillingsvarer vil ha behandlingstid på ca 1-2 uker. Er forventet leveringstid mye lengre enn dette, vil vi forsøke å gi så god tilbakemelding som mulig ang estimert leveringsdato.
  2. Leveranse
    Vanligvis vil varene sendes fra oss ca 1-3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare på vårt lokale lager, vil varen bestilles fra vår leverandør snarest mulig.

    Leveringstider vil da variere fra merkevare til merkevare. 
  3. Frakt
    Vi sender varene Postnord. Du kan velge hentested eller hjemlevering. Kostnader forbundet med frakt og emballasje vil ha en fastpris på 79kr ink mva. 149kr ink mva om du velger hjemlevering. Fri frakt på kjøp over 2000kr. Det er også mulig å velge henting i vår butikk i Fjordgata 26.
  4. Betaling
    Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.
  5. Personopplysninger
    Sjøsprøyt AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
    1. Vi bruker Klarna som leverandøren av kassen vår. Dette innebærer at vi kan overføre dine personopplysninger i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna når siden med kassen er lastet opp, for at Klarna skal håndtere ditt kjøp. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.
  6. Kortinformasjon
    Når du handler hos Sjøsprøyt AS blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
  7. Rutiner for retur av varer
    1. Avbestilling
      Dersom du ønsker å avbestille varene, ta kontakt snarest og før varen blir ekspedert fra vårt lager.
    2. Reklamasjon
      Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du så snart som mulig og innen 2 mnd etter at du oppdaget den, gi Sjøsprøyt AS skriftlig melding pr e-post eller telefon om at du vil påberope deg mangelen. Sjøsprøyt AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
    3. Angrerett
      I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 da­ger fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angreretts­skjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet.

      Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig me­dium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med selgers informasjon når skjemaet mottas. Angreret­ten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

      Klesplagg og andre artikler profilert med firmalogo o.l. gjelder egne regler.
  8. Garanti
    Garantivilkår for hvert enkelt varemerke, kan sees i den enkeltes katalog. Garan­tien gir kunden rettigheter som går ut over retten til reklamasjon som kunden automa­tisk har krav på i henhold til forbrukerlo­ven.
  9. Konfliktløsning
    Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. Punkt 7.3 Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.

Normal leveringstid for varer som må bestilles fra leverandør vil være ca 1-2 uker.

For flere tips og råd, se:

www.forbrukerombudet.no

www.forbrukerportalen.no

www.lovdata.no